torsdag 19. april 2012

KAOS....

Rydder og rydder i alt kaoset mitt- men synes bare jeg flytter rot fra ett rom til ett annet... Når man har samlemani, og tenker "den kan jeg få bruk for.." for hver minste ting, fyller man kjapt opp et hus- sånn som jeg har gjort nå.. Det er esker, klær, leker, bøker, tøy,blader, møbler osv osv som kan være kjekt å ha i hvert bidige rom i huset. Skal ikke ta bilder og leke interiørblogg her gett-da hadde folk svima av tror jeg! Nå må jeg gå hardt til verks og kaste- har begynt med hobbyrommet mitt, men det er jo så mye man kan få bruk for en vakker dag ;) 

Ha en fin dag- med og uten kaos :)








(bilde lånt herifra)

2 kommentarer:

  1. Hehe hørtes kjent ut du :) Lykke til :)

    SvarSlett
  2. Høres ikke helt fremmed ut *hihi* :)

    Kom innom oss for å bli med vårt store blogglotteri da vel :)

    SvarSlett