onsdag 18. april 2012

En flekkfri kjole...

Største prinsessa har lekt ute og blitt møkkete bak på kjolen. Da må mor gjøre sitt beste for å få den ren, og sprayer på med flekkfjerner. Vel, den var effektiv- så effektiv at den fjerna fargen på kjolen også, og lagde en fin hvit flekk på kjolen.. (Fargene ble ikke helt riktig her gett- men har markert flekken med en flott rød ring ;) ) Sånn kan man jo ikke gå, så da spretta jeg opp nederste del av kjolen, klippet opp en t-skjorte og sydde på nytt skjørt. Så får jeg være litt lettere på labben med flekkfjerneren neste gang ;)


Vips- en fin og fargerik kjole- uten hvit flekk :)



4 kommentarer:

  1. Så smart! Og så fint det ble.
    Ellen :)

    SvarSlett
  2. Du, det går ann å fjerne ordbekreftelse ved kommentering. Da blir det enklere å kommentere i bloggen din. Du finner fremgangsmåte i sidemenyen hos meg.
    Ellen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Visste ikke at jeg hadde ordrebekreftele en gang jeg... Litt ny kan du si ;) Skal fikse! Takk for koselig kommentar, og tips :)

      Slett
  3. Hei Helen.
    Så smart å skifte ut det flekkefjernede skjørtet
    med et nytt! Det er utrolig greit med symaskin og syferdigheter
    med små barn i huset:) Takk for koselig kommentar hos meg, så gøy at du finner noe som inspirerer. Jeg la meg til som følger.
    Beate

    SvarSlett