tirsdag 14. februar 2012

Jeg har sydd- en kjole!


Øvelse gjør mester sies det, og jeg øver og øver. Har ikke sydd noe som helst siden tekstil-undervisninga på skolen, og det begynner jo å bli noen måneder siden ;) Men har alltid hatt lyst til å lære meg å sy, så da jeg fikk kloa i en symaskin gikk jeg på med godt mot. Jeg fant jo fort ut at ting ikke var fullt så enkelt som jeg hadde sett for meg- men etter x antall ganger med å måtte rekke opp sømmer, ble det da en kjole til slutt :) Denne er sydd av et fleecepledd, og snuppa på 6 ble i hvertfall fornøyd!

1 kommentar:

  1. Tusen takk for den hyggelige kommentaren hos meg. Det er veldig hyggelig å høre at jeg inspirerer. :)
    Om det kan være en trøst, hender det ganske ofte at jeg må sprette opp og begynne på nytt jeg også.
    Kjolen ble flott. Lyseblått og rosa ble nydelig sammen.
    Ellen :)

    SvarSlett